  • 1. Data: 2002-05-22 10:21:31
    Temat: Pytanko - wynagrodzenie czy nadgodziny?
    Od: Remek <b...@p...onet.pl>

    Na poczatek witam wszystkich grupowiczow.

    Mam mala prosbe. Mianowicie, w poniedzialek musialem sie stawic na WKU (na
    szczescie okazalo sie ze chca mnie przeniesc do rezerwy - brakuje im
    pieniedzy). Musialem sie zwolnic z pracy (nie bylo mnie ok. 2 godz.).
    Wrocilem i poniewaz mialem sporo pracy zostalem w pracy dluzej (2 h).

    Ksiegowa powiedziala mi ze WKU nie zwalnia mnie z zadnych obowiazkow wobec
    pracodawcy i albo mam te dwie godziny odrobic, albo przy wyplacie zostanie
    mi odciagniete za te dwie godz. Teoretycznie odrobilem juz te dwie godz. ale
    teraz nie wiem: Czy pozwolic im odciagnac mi forse za te dwie godz., a te
    dwie ktore zostalem dluzej potraktowac jako za nadgodziny? Czy potraktowac
    te dwie nadgodziny jako odrobienie i dac sobie spokuj?

    Wiem ze pieniedzy nie jest tu duzo - ale chodzi o to co mi sie bardziej
    oplaca i czy rzeczywiscie wezwanie z WKU w godz. pracy niejako wymusza
    odrobienie tych godz. a pewnie dla niektorych dni pracy.

    Pozdrawiam
    Remek