  • 1. Data: 2003-09-11 21:40:04
    Temat: Pytanie o wznowienie studiow na prawie
    Od: Pawel <pzkw_panther@(nospam)gazeta.pl>

    Witam
    Mam kolege (bardzo dobrego kolege jakich ze swieca szukac) ktory niestety nie ma
    internetu i poprosil mnie abym cos wyszukal w necie na temat tego jak wyglada
    kwestia wznowienia studiow na prawie.Sytuacja wyglada nastepujaco:kolega poltora
    roku temu przerwal na 4 roku WPiA UW studia i nagle wyjechal do USA pracowac co by
    zarobic sobie jakies pieniazki,praca byla pewna,solidna i dobrze platna.Kumpel
    wrocil no i chcialby dokonczyc studia.Dopiero w poniedzialek moge pojsc do
    dziekanatu sie co nieco dowiedziec w jego sprawie (kumpel niestety nie jest z Wawy
    wiec w ramach przyjazni zobowiazalem sie ze cos poszukam).Chcialbym jednak zapytac
    oblatanych w kwestiach regulaminowych na studiach grupowiczow,czy takie wznowienie
    jest raczej udzielane/wyjatkowo udzielane/zalezy od widzimisie dziekana?Poczytalem
    regulamin UW i innych uczelni i wszedzie pisze ze oczywiscie trzeba za te
    przyjemnosc zaplacic,wyrownac ewentualna roznice programowa,ale tez wszedzie pisze
    ze "dziekan moze"udzielic takiej zgody.Drodzy grupowicze,jak to jest na waszych
    uczelniach tak z doswiadczenia zyciowego,bardzo bym prosil o odpowiedz?
    PS
    Czy ktos moglby jesli mozna podrzucic mi na priv regulamin studiow na wpia uw?nie
    musi byc z tego roku,moze byc nieco starszy.Niestety w sieci przekopalem google i
    nigdzie nic nie znalazlem.
    Pozdrawiam Pawel