  • 1. Data: 2003-07-18 15:21:35
    Temat: Pytanie o spadek
    Od: "Anna Styś" <a...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich.

    Jestem pierwszy raz na tej grupie. Mam pytanie. Czy dzieci z pierwszego
    małżeństwa dziedziczą po rodzicu, który w chwili śmierci był w innym
    związku?

    Pozdrawiam,
    Anna Styś

  • 2. Data: 2003-07-18 15:29:42
    Temat: Re: Pytanie o spadek
    Od: "Jo" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Anna Styś" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Jestem pierwszy raz na tej grupie. Mam pytanie. Czy dzieci z pierwszego
    > małżeństwa dziedziczą po rodzicu, który w chwili śmierci był w innym

    Oczywiście, że tak. Na warunkach takich samych jak dzieci z drugiego związku
    JO

  • 3. Data: 2003-07-18 15:33:06
    Od: "Jo" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Jo" <j...@w...pl> napisał w wiadomości > >
    > Oczywiście, że tak. Na warunkach takich samych jak dzieci z drugiego
    związku
    > JO
    >
    > To znaczty żeby było jasne, nawet jesli nie było dzieci w drugim związku
    to te z pierwszego dziedziczą - no bo to jakoś tak może dwuznacznie się
    napisało ;-)
    JO

  • 4. Data: 2003-07-18 16:22:42
    Od: "onsok" <onsok1@wp_.pl>

    Anna Styś wrote:
    > Witam wszystkich.
    >
    > Jestem pierwszy raz na tej grupie. Mam pytanie. Czy dzieci z
    > pierwszego małżeństwa dziedziczą po rodzicu, który w chwili śmierci
    > był w innym związku?

    Tak. Dziecko to dziecko i niewazne czy z malzenstwa czy nie.
    --
    Pozdrawiam.
    onsok