    From: "marys" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Pytanie o kler ?
    Date: Tue, 29 Jun 2004 21:59:32 +0200

    Witam
    Trapi mnie jedno pytanie czy księża i cały kościół płaci podatki ?
    Byłem wczoraj po zwykłe zaświadczenie że przeszedłem ten rytualny zabieg
    jakim jest chrzes i musiałem zapłacić 10 zł za co nie dostałem pokwitowania
    tylko Bóg zapłać
    Jeśli nie płacą podatków czy nie jest argument za tym iż wszyscy są równi
    wobec prawa ale ni którzy są równiejsi ?
    Pozdrawiam
    Ps. Celem tego postu nie jest naruszanie czyichś uczuć religijny jeśli
    niechcący to uczyniłem to przepraszam.