  • 1. Data: 2007-06-05 21:04:07
    Temat: Pytanie o Ochronie Danych Osobowych
    Od: "ShortyMan" <s...@t...pl>

    Witam
    Mam takie pytanie dotyczace Ochrony Danych Osobowych
    Zakupilem towar na allegro, sprzedawca okazal sie nieuczciwy ale to inny
    temat.
    Otoz wystawiajac mu komentarz psoluzylem sie jego nazwiskiem on natomiasy w
    rewanzu moim imieniem i nazwiskiem. Kto zlamal prawo, ja,on,oboje czy nikt ?

    Pozdrawiam
    Tomasz S.

  • 2. Data: 2007-06-05 21:26:28
    Temat: Re: Pytanie o Ochronie Danych Osobowych
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "ShortyMan" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    Nikt z Was nie naruszył ustawy o ochronie danych osobowych. Musiał bym znać
    treść komentarzy, by ocenić, czy przy okazji nie naruszono innych
    przepisów.

  • 3. Data: 2007-06-05 22:12:53
    Od: "ShortyMan" <s...@t...pl>

    To sa omawiane komentarze nazwiska i nick wygwiazdkowalem.

    Pan S****** K. alias H****** sprzedal mi plyte Nokia Dbox2 cyt.
    "oryginalna", zapomnial dopisac ze to przerobka plyty z wersji Kabel na Sat
    w dodatku plyta jest uszkodzona. Zadna proba kontaktu nie przyniosla
    rezultatu a uplynelo 2 miesiace od zakupu
    [Odpowiedź z:śro 16 maj 2007 10:11:14 CEST] Pan T**** S**** kupił
    jaknajbardziej orginalną płyte z orginalnej satki ,a twierdzi coś innego
    rozebrałem orginalną satke na części własną więc było wszystko ok , po
    miesiącu jakieś pretensje i znienacka negatyw, naprawde NIEPOLECAM

  • 4. Data: 2007-06-05 23:02:35
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "ShortyMan" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    Moim zdaniem, o ile nie da się dowieść, jaka była ostatecznie prawda (a
    będzie to trudne, bo sprzedający obędzie kupującego pomawiał o podmianę
    płyty) to nie da się ani na płaszczyźnie karnej ani cywilnej znaleźć
    jakiegokolwiek naruszenia prawa.