  • 11. Data: 2017-05-16 09:47:52
    Temat: Re: Przyjemniaczki zycza milej lektury
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 16.05.2017 o 00:03, Animka pisze:

    > Nabrałby brzucha i polików, zmieniałby sobie limuzyny, gosposia dobre
    > żarcie pod nos by podstawiala. A wieczorem wypuszczałby się w tango do
    > klubów biznesmenów czy gejowskich.

    No właśnie! Ja do tej pory sobie wyrzucam, że nie poszedłem w ministranty.

    --
    Wiesiaczek (dziś z Sharm El-Sheikh - Egipt)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

  • 12. Data: 2017-05-16 15:48:40
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-05-16 o 09:47, Wiesiaczek pisze:

    > No właśnie! Ja do tej pory sobie wyrzucam, że nie poszedłem w ministranty.

    Mam kolegę, który był ministrantem, potem milicjantem w Komendzie
    Głównej. Nawet studia prawnicze potem zrobił i dostał "wysoki stołek".

    --
    animka

  • 13. Data: 2017-05-17 05:39:42
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 16.05.2017 o 15:48, Animka pisze:

    > Mam kolegę, który był ministrantem, potem milicjantem w Komendzie
    > Głównej. Nawet studia prawnicze potem zrobił i dostał "wysoki stołek".

    Czułem, że ministrant jest drogą do kariery.
    Ja niestety, nie mam wysokiego stołka i pewnie nie będziesz się ze mną
    kolegować? :(

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

  • 14. Data: 2017-05-18 02:04:34
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-05-17 o 05:39, Wiesiaczek pisze:

    > Czułem, że ministrant jest drogą do kariery.
    > Ja niestety, nie mam wysokiego stołka i pewnie nie będziesz się ze mną
    > kolegować? :(

    Haha. Będę, bo jesteś fajny.

    --
    animka

  • 15. Data: 2017-05-21 16:48:22
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 18.05.2017 o 02:04, Animka pisze:
    [...]
    > Haha. Będę, bo jesteś fajny.

    Super! Kiedy idziemy na wódkę? Ja stawiam:)

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

  • 16. Data: 2017-05-21 23:01:08
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-05-21 o 16:48, Wiesiaczek pisze:
    > W dniu 18.05.2017 o 02:04, Animka pisze:
    > [...]
    >>

    > Super! Kiedy idziemy na wódkę? Ja stawiam:)

    LOL

    --
    animka