  • 1. Data: 2017-05-12 07:46:14
    Temat: Przyjemniaczki zycza milej lektury
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Nie masz co robić? Masz za dużo czasu? Lubisz poświadczać nieprawdę? To spróbuj się
    zalogować do polskiego sądu:
    https://portal.poznan.sa.gov.pl/akceptacjaregulaminu

  • 2. Data: 2017-05-12 08:29:18
    Temat: Re: Przyjemniaczki zycza milej lektury
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Fri, 12 May 2017 07:46:14 +0200
    ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow> wrote:

    > Nie masz co robić? Masz za dużo czasu? Lubisz poświadczać nieprawdę? To spróbuj się
    zalogować do polskiego sądu:
    > https://portal.poznan.sa.gov.pl/akceptacjaregulaminu

    He he, dobre, tydzień później można się już zarejestrować :D
    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 3. Data: 2017-05-12 08:56:39
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    I ciekawe, że chcąc uzyskać dostęp wyłącznie do sądu dla Pipidówy Górnej, musisz
    podpisać oświadczenie o zapoznaniu się ze wszystkimi regulaminami Pipidów Dolnej,
    Średniej, Wielkiej, Małej, Wschodniej, Zachodniej ,...
    Przy czym te parędziesiąt leguraminów musi_być_oczywiście_różnych.
    Podobno sędziowie (ich zdaniem) za mało zarabiają :-o
    Pogoniłbym do obowiązkowej roboty w jakiejś prywatnej firmie, to by się naprostowali.

    -----

  • 4. Data: 2017-05-12 17:28:52
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-05-12 o 08:56, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > Podobno sędziowie (ich zdaniem) za mało zarabiają :-o
    > Pogoniłbym do obowiązkowej roboty w jakiejś prywatnej firmie, to by się

    Zostań sędzią jak ci tak żal. Za głupi jesteś żeby skończyć 5 lat
    studiów i 3 asesury czy ci się nie chce? Jak ci się nie chce, to czego
    japę drzesz?

    --
    Sonn

  • 5. Data: 2017-05-14 13:04:59
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2017-05-12 o 17:28, Sonn pisze:

    > Zostań sędzią jak ci tak żal. Za głupi jesteś żeby skończyć 5 lat
    > studiów i 3 asesury czy ci się nie chce?

    i co kurwa z tego?

    "Osiem lat podstawówki i cztery liceum. Potem pięć, bite, studiów,
    dyplom z wyróżnieniem, dwadzieścia lat praktyki, i oto mi płacą, jak by
    ktoś dał mi w mordę."

    Czym święte krowy różnią się od p. Miauczyńskiego? Odpowiedzialnością za
    pracę? Przepracowaniem?

  • 6. Data: 2017-05-14 16:46:15
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-05-14 o 13:04, PlaMa pisze:

> [...]
    > ktoś dał mi w mordę."
    >
    > Czym święte krowy różnią się od p. Miauczyńskiego? Odpowiedzialnością za

    Następny przygłup. Ktoś ci zabrania skończyć prawo i zostać sędzią? Do
    kogo masz pretensje oprócz siebie samego że dziadowski zawód i pracę
    wybrałeś?

    --
    Sonn

  • 7. Data: 2017-05-14 19:43:16
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Sonn"

> [...]

    Następny przygłup. Ktoś ci zabrania skończyć prawo i zostać sędzią? Do
    kogo masz pretensje oprócz siebie samego że dziadowski zawód i pracę
    ---
    A sędzia dobrą ? No to może złodziej jeszcze lepszą ?

  • 8. Data: 2017-05-15 19:43:07
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2017-05-14 o 16:46, Sonn pisze:

    > Następny przygłup. Ktoś ci zabrania skończyć prawo i zostać sędzią? Do
    > kogo masz pretensje oprócz siebie samego że dziadowski zawód i pracę
    > wybrałeś?

    Debil... Bóg mi świadkiem. Mogłem też dilerem narkotyków zostać ale co
    to ma do rzeczy?

  • 9. Data: 2017-05-15 20:01:41
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 15.05.2017 o 19:43, PlaMa pisze:

    > Debil... Bóg mi świadkiem. Mogłem też dilerem narkotyków zostać ale co
    > to ma do rzeczy?

    Nic, ale trzeba było iść na księdza! :)

    --
    Wiesiaczek (dziś z Sharm El-Sheikh - Egipt)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

  • 10. Data: 2017-05-16 00:03:41
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-05-15 o 20:01, Wiesiaczek pisze:

    > Nic, ale trzeba było iść na księdza! :)

    Nabrałby brzucha i polików, zmieniałby sobie limuzyny, gosposia dobre
    żarcie pod nos by podstawiala. A wieczorem wypuszczałby się w tango do
    klubów biznesmenów czy gejowskich.

    --
    animka