  • 1. Data: 2005-10-19 16:21:41
    Temat: Przyjecie kasacji....
    Od: "Marek" <s...@o...pl>

    Czy przyjecie kasacji do rozpoznania moze oznaczac
    swiatelko w tunelu? :-)

    Pzdrw

  • 2. Data: 2005-10-19 17:24:59
    Temat: Re: Przyjecie kasacji....
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Marek napisał(a):
    > Czy przyjecie kasacji do rozpoznania moze oznaczac
    > swiatelko w tunelu? :-)

    zależy co uważasz za światełko
    ze statystyk za 2004 r. wynika że większość kasacji jest oddalanych...
    http://www.sn.pl/aktual/3.html

    KG

  • 3. Data: 2005-10-19 17:27:58
    Od: "Jano1" <j...@p...pl>

    Nie chciałbym odbierać Ci nadzieji,choć teraz brama do światełka stanęła
    otworem (nadano bieg)Przyjęcie wniosku kasacyjnego oznacza,że spełnione
    zostały warunki (formalne).Teraz wszystko w rękach rozpoznająego
    kasację.Pzdr

  • 4. Data: 2005-10-19 21:00:51
    Od: PAweł <pgoralsk@bezspamu_wp.pl>

    Dnia 19-10-2005 o 19:24:59 kam <#k...@w...pl#> napisał:

    > zależy co uważasz za światełko
    > ze statystyk za 2004 r. wynika że większość kasacji jest oddalanych...
    > http://www.sn.pl/aktual/3.html

    Sądy, a szczególnie juz NSA rozpatruja kasacje wyłacznie sciśle w obszarze
    zakreślonym w skardze kasacyjnej.
    Doswiadczyłem tego osobiście, gdy ten sąd na rozprawie ustnie, a następnie
    w orzeczeniu oddalajacym moja kasację swtwierdził, ze wprawdzie podnoszone
    przeze mnie na rozprawie okolicznosci uzasadniają uchylenie zaskarzanego
    wyroku, ale sąd musi rozpatrywac kasację wyłącznie pod katem prawidłowości
    przywoływanych w niej przepisów, a te, które (błędnie) podał tam mój
    (obowiązkowy) pełnomocnik zastosowane były prawidłowo, albo nie nalezało
    ich tu stosować. I sąd dalej, odrzucając moja kasację uprzejmie podał mi
    przepisy, które zaskarżany wyrok naruszał i które, gdyby podane były w
    skardze, spowodowałyby, ze kasacja byłaby skuteczna:-(.

    Zapamiętane będą słowa i czyny:
    "Polskość to nienormalność -takie skojarzenie narzuca mi się z bolesną
    uporczywością, kiedy tylko dotykam tego niechcianego tematu" -Donald Tusk
    (który przez 4 lata w senacie zabrał głos aż 3 razy;)

  • 5. Data: 2005-10-20 07:49:39
    Od: "Marek" <s...@o...pl>

[...]

    Oto Polska....... szkoda dluzszego komentarzu

    Pzdr

  • 6. Data: 2005-10-26 18:48:09
    Od: "VW" <s...@o...pl>

[...]

    Ile czasu czekales na ta rozprawe?

    pzdrw

  • 7. Data: 2005-11-02 23:07:08
    Od: PAweł <pgoralsk@bezspamu_wp.pl>

    Dnia 26-10-2005 o 20:48:09 VW <s...@o...pl> napisał:

> [...]
    > podnoszone
    > przeze mnie na rozprawie okolicznosci uzasadniaj? uchylenie zaskarzanego
    > wyroku, ale s?d musi rozpatrywac kasacj? wy??cznie pod katem
    > prawid?owo?ci
    > przywo?ywanych w niej przepisów, a te, które (b??dnie) poda? tam mój
    > (obowi?zkowy) pe?nomocnik zastosowane by?y prawid?owo, albo nie naleza?o
    > ich tu stosowaae. I s?d dalej, odrzucaj?c moja kasacj? uprzejmie poda? mi
    > przepisy, które zaskar?any wyrok narusza? i które, gdyby podane by?y w
    > skardze, spowodowa?yby, ze kasacja by?aby skuteczna:-(.

    Ok. 5 miesięcy.

    --
    Pozdr