  • 1. Data: 2006-06-13 09:43:57
    Temat: Dokumenty do rejestracji pojazdu z Włoch.
    Od: "Zentorsja" <z...@p...wp.pl>

    Witam serdecznie.
    Czy do rejestracji motocykla z Italii potrzebny jest rowniez dowod
    rejestracyjny z tego kraju?
    Mam informacje, ze urzedy maja obowiazek rejestrowac na podstawie tylko i
    wylacznie swiadectwa wlasnosci.

    Pozdrawiam
    Zenek

  • 2. Data: 2006-06-13 13:55:39
    Temat: Re: Dokumenty do rejestracji pojazdu z Włoch.
    Od: "fotomania.pl" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl>

    Użytkownik "Zentorsja" <z...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > rejestracyjny z tego kraju?
    > Mam informacje, ze urzedy maja obowiazek rejestrowac na podstawie tylko i

    Te informacje pochodza z 1996 roku i wtedy faktycznie mozna bylo tak zrobic
    . W tej chwili jezeli nie masz dowodu rejestracyjnego to ciezka droga przed
    toba .
    Wlasnie w tamtych latach dalo sie rejestrowac motocykle na podstawia
    zaswiadczenia z niemieckiej policji ze motocykl pochodzi z odzysku policji i
    nie posiada papierow .