eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrzeszukanie, zajecie komputerów, czy jest mozliwosc odzyskania ? › Przeszukanie, zajecie komputerów, czy jest mozliwosc odzyskania ?
    From: "JuRaS" <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Przeszukanie, zajecie komputerów, czy jest mozliwosc odzyskania ?
    Date: Wed, 19 Apr 2006 13:30:48 +0200

    Witam

    Chcialem prosic panstwa o pomoc gdyz nie stac mnei na dobrego prawnika czy
    tez na konsultacje.
    W listopadzie roku 2005 przyzla do meni policja z nakazem przeszukania i
    wydania wszystkich komputerow, aparatow cyfrowych i telefonow komorkowych.
    Zabrali wtedy 2 komputery i aparat cyfrowy oraz pare plytek.
    Nakaz przeszukania byl pod pretekstem jakihs oszustw na allegro ... co bylo
    kompletna bzdura ...
    W tej chwili mam czekam jzu na rozprawe w sadzie rejonowym poniewaz okazalo
    sie ze jeden z ludzi ktorych zlapali podal moj numer tel komorkowego i
    stacjonarnego. Na okazaniu ci ludie nie rozpoznali mnie zreszta tak samo jak
    nei potrafili mnie wczesniej wskazac na zdjeciach. W tej chwili jestem
    szantazowany przez tych ludzi ze jezeli nei uiszcze im odpowiedniej kwoty
    pieniedzy to wszyscy na rozprawie zmienia zeznania i rozpoznaja mnie jako
    glownego podejzanego.
    Naszczescie udalo mi sie nagrac jedna z rozmow w ktorych staraja sie odemnie
    wyciagnac pieniadze.

    To jescze nie koniec Pani prokurator stwierdzila ze na moich komputerach
    znaleziono taka liczbe oprogramowania filmow i mp3 ze zakada mi osobna
    sprawe za oprogramowanie. Jestem w stanie okazac dwie licencje windowsa dwa
    offisy ...jezeli bede musial udowodnic ze sa legalne ... jezeli trzeba
    bedzie to kupie tez te mp3 czy filmy ktore mialem na dysku ... (nie bylo
    tego duzo okolo 10 filmow i moze 20 mp3).

    Desperacko bardzo prosze o pomoc czy tez rady.

    Pozdrawiam i z gory dziekuje.