  • 91. Data: 2019-04-04 23:52:51
    Temat: Re: Przestepstwa z uzyciem noza.
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 04.04.2019 o 12:45, Budzik pisze:

    > Znaczy ilosc wypadków z bronia nie przekonuje cie do tego ze jej masowe
    > posiadanie nie niesie za soba nic dobrego?

    A ilość wypadków drogowych?

  • 92. Data: 2019-04-05 11:03:33
    Od: Kviat

    > A ilość wypadków drogowych?

    A co ma piernik do wiatraka?
    Szkoda, że wypadków z bronią palną nie porównujesz do wypadków na
    budowie, ale do wypadków dzieci na placu zabaw.

    Jak ja lubię taką idiotyczną "argumentację" miłośników broni (i lobby
    zbrojeniowych)...
    Skoro są wypadki drogowe, to dajmy ludziom broń, pewnie będzie mniej
    wypadków drogowych.

    Nie ogarniam tego... trzeba ludziom dać broń, żeby oprócz wypadków
    drogowych były dodatkowo wypadki z bronią palną. Gdzie tu sens i logika?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 93. Data: 2019-04-05 11:18:35
    Od: Kviat

    W dniu 2019-04-05 o 11:03, Kviat pisze:

    > A co ma piernik do wiatraka?
    > Szkoda, że wypadków z bronią palną nie porównujesz do wypadków na
    > budowie, ale do wypadków dzieci na placu zabaw.

    ALBO do wypadków dzieci na placu zabaw.

    Pozdrawiam
    Piot

  • 94. Data: 2019-04-05 11:22:25
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 05.04.2019 o 11:03, Kviat pisze:

    > A co ma piernik do wiatraka?

    Śmiertelnych wypadków drogowych jest po kilka dziennie, a nikt nie
    próbuje przekonywać, że samochód, to zło.

    > Szkoda, że wypadków z bronią palną nie porównujesz do wypadków na
    > budowie, ale do wypadków dzieci na placu zabaw.

    A ile ich śmiertelnych jest?

    > Nie ogarniam tego... (...)

    To widać :-)

  • 95. Data: 2019-04-05 11:33:54
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:
    > W dniu 05.04.2019 o 11:03, Kviat pisze:
    [...]
    > A ile ich śmiertelnych jest?

    > To widać :-)

    Mi jest praktycznie wszystko jedno czy zabija pistolet, nóż czy siekiera.

    Ja mam głęboko w dupie jak zakaz posiadania broni palnej zmniejsza
    liczbę zabójstw w podkategorii "z użyciem broni palnej". Dla mnie
    znaczącej jest wyłącznie czy zmniejsza liczbę zabójstw w ogóle,

    --
    A. Filip

  • 96. Data: 2019-04-05 11:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Śmiertelnych wypadków drogowych jest po kilka dziennie, a nikt nie
    > próbuje przekonywać, że samochód, to zło.

    Na serio omineło cie to wszystko?
    Polepszanie bezpieczenstwa samochodów, akcje policji ukierunkowane na
    bezpieczna jazde, takie akcje jak 0 ofiar, polepszanie infrastruktury
    drogowej,namawianie do komunikacji zbiorowej...Serio? Nic z tego nie
    zauwazyłes?
    Gdyby nie hipokryzja albo po prostu biznes producentów tłumaczacych ze
    kazdy musi miec ze 200 koni pod maska to pewnie byłoby jeszcze lepiej...
    No ale do broni to tez lobbuja na pierwszym miejscu producenci...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Wątroba była cały dzień śledziona

  • 97. Data: 2019-04-05 14:34:42
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia 05 Apr 2019 09:59:48 GMT, Budzik napisał(a):

    > Na serio omineło cie to wszystko?

    Niepotrzebnie się trudzisz. Większość dzieci bawi się i w wojnę, i w
    Indian, ale potem z tego wyrasta, co jednak nie jest dane wszystkim.
    Z czego to wynika, nie mam pojęcia, podobnie jak dlaczego część populacji
    chodzi do wróżek i znachorów i nic ich nie przekona, że tracą czas i
    pieniądze.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 98. Data: 2019-04-05 15:13:53
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-04-04 o 12:14, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Robert Tomasik"  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Zalezy od sytuacji.
    > Gaz jest bardzo dobrym pomyslem - napastnik przestaje myslec o ataku,
    > trze sie po oczach, moze nawet oddala sie.

    Zależy od gazu, taki, który możesz legalnie kupić, czasami zadziała, w
    wielu wypadkach tylko bardziej zdenerwuje napastnika.

    --
    http://kaczus.zrzeda.pl

  • 99. Data: 2019-04-05 16:26:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" napisał w wiadomości grup

    >Zależy od gazu, taki, który możesz legalnie kupić, czasami zadziała,
    >w wielu wypadkach tylko bardziej zdenerwuje napastnika.

    Ciagle masz jeszcze nogi, a on ciagle kiepsko widzi :-)

    J.

  • 100. Data: 2019-04-05 18:37:25
    Od: Kviat

    > Śmiertelnych wypadków drogowych jest po kilka dziennie, a nikt nie
    > próbuje przekonywać, że samochód, to zło.

    Bo umknęło ci, że nikt nie produkuje samochodów (ani samochodów w tym
    celu nie wynaleziono) żeby służyły do zabijania. Dlatego nikt normalny
    nie próbuje przekonywać, że samochód to zło.

    Zgadnij w jakim celu produkuje się (i w jakim celu wynaleziono) broń
    palną. Nawet chleba tym nie pokroisz.

    > A ile ich śmiertelnych jest?

    Ile by ich nie było, to nie mają nic wspólnego z bronią palną. Tak jak
    wypadki drogowe.

    > To widać :-)

    I bardzo się z tego cieszę. Musiałbym się mocno w głowę uderzyć żeby
    zrozumieć twój tok myślenia.

    Pozdrawiam
    Piotr