  • 1. Data: 2002-07-04 11:05:10
    Temat: Przeniesienie do rezerwy
    Od: "[sis]" <s...@b...usun.pl>

    Witam,

    Slyszalem kiedys, ze MON wydal rozporzadzenie, wedlug ktorego roczniki
    wyzsze od 1979 sa automatycznie przeniesione do rezerwy ze wzgledu na wiek.
    Czy ktos ma zrodlo do tego rozporzadzenia i czy to prawda, czy tylko plotka?

    pozdrawiam,
    Kamil

  • 2. Data: 2002-07-04 11:30:21
    Temat: Re: Przeniesienie do rezerwy
    Od: "rotten" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "[sis]" <s...@b...usun.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    wiek.
    > Czy ktos ma zrodlo do tego rozporzadzenia i czy to prawda, czy tylko

    tez "syszalem", ale bez konkretnego potwierdzenia.

  • 3. Data: 2002-07-04 11:44:25
    Od: q...@p...com (Grzegorz Kłeczek)

    Witam

    Zostalo wydane 15 pazdziernika ubieglego roku i posiada numer 65

    Ponizej 2 najwazniejsze paragrafy z tego Zarzadzenia
    Slyszalem ze po wakacjach ma wyjsc podobne co do tegorocznych absolwentow.

    Pozdrawiam

    Grzesiek

    Ps. sorrki ze z polskimi znakami ale nie chcialo mi sie przepisywac
    Par. 1 Wojskowi komendanci uzupełnień przeniosą do rezerwy z dniem 9
    listopada 2001 r. poborowych przeznaczonych do odbycia zasadniczej służby
    wojskowej lub służby w obronie cywilnej, urodzonych w latach 1977 - 1979
    oraz starszych, którzy:

    1) spełniają warunki do uznania ich za posiadających na wyłącznym utrzymaniu
    członków rodziny;

    2) nie ukończyli szkoły podstawowej lub wykształcenie podstawowe zdobyli z
    dwuletnim albo większym opóźnieniem bądź w szkole specjalnej;

    3) zostali prawomocnie skazani za przestępstwo i wymierzono wobec nich karę
    pozbawienia wolności na czas nie krótszy od lat 3, a karę tę odbyli.

    Par 2. Przeniesieniu do rezerwy w terminie, o którym mowa w § 1, podlegają
    również poborowi, którzy do dnia wejścia w życie zarządzenia stali się
    absolwentami szkół wyższych i nie zostali powołani do odbycia przeszkolenia
    wojskowego.

  • 4. Data: 2002-07-04 11:58:55
    Od: "[sis]" <s...@b...usun.pl>

    > Ps. sorrki ze z polskimi znakami ale nie chcialo mi sie przepisywac

    dziekuje slicznie :)

    pozdrawiam,
    Kamil