  • 11. Data: 2007-12-30 22:18:12
    Temat: Re: Przeniesienie
    Od: "komu.kto" <c...@g...com>

    On 30 Gru, 21:50, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:

    > Jak dla mnie - bardzo proste, z praktyki mówię.
    - No dobra. Skoro już odebrałam ten telefon, czasu nie cofnę...zresztą
    to i tak by zostało mi przekazane

    > To po co podpisałeś wadliwie skonstruowaną umowę?
    - Hahaha. Dziesięć lat temu cieszyłam się, że mam co podpisać;)

    > To nie jest nowy zapis.
    - No dobra. Wygrałeś;) Do tej pory było oki. Nie da się wszystkiego
    przewidzieć:( Zmienił się dyrektor - zmienily się zasady. W końcu...to
    on rządzi...
    A ja rzucam się, bo dla mnie sytuacja jest kompletnym zaskoczeniem i
    wymaga ode mnie dosyć dużej zmiany:(

    W każdym razie dzięki za konkrety.
    Pozdr.
    est

  • 12. Data: 2007-12-31 12:05:59
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 30 grudzień 2007 08:31
    (autor Arek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fl7hfh$pvm$1@news.onet.pl>):

    > [..]
    > A kto w firmie rządzi - Ty czy on?
    > Jak Ci nie pasuje to zmień pracę i nie zawracaj nam tyłka.

    Kiedyś słuchałem wykładu na Edusat o prawach pracownika i tam było, że tak
    całkiem ło bez zgody to nie może.

    > Ludziom to już się całkiem w pacynkach poprzewracało :(

    A co, chciałbyś nagle dowiedzieć się, że pracujesz gdzie indziej? Może tu se
    mieszkanie wyremontował, dzieci mają dobrą szkołę, a żona koleżanki? I
    nagle przeprowadzaj się np. 500km wot tak.

    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl

  • 13. Data: 2007-12-31 18:40:30