  • Data: 2002-01-09 12:37:49
    Temat: Przekaz pocztowy
    Od: <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W poniedziałek rano wpłaciłam na poczcie sporą sumę na moje konto w Inteligo.
    Do teraz, tj do srody godz,13.30 pieniądze nie pojawiły się na moim koncie.
    Zanim ruszę na pocztę z pretensjami chciałam sie was poradzić w następjącej
    sprawie: czy poczta ma jakis ustawowy termin na przekazanie wpłacanych
    pieniędzy na konto adtresata. Gdzie mogłabym, najlepiej w necie znaleźć jakieś
    informacje na ten temat? Sprawa tylko pozornie jest błaha, bo jeśli poczta
    obraca po kilka dni pieniędzmi ze wszystkich wpłat to w grę wchodzą
    gigantyczne sumy nienaleznych zysków. Co wy o tym myślicie?