  • 1. Data: 2002-01-09 12:37:49
    Temat: Przekaz pocztowy
    Od: <g...@p...onet.pl>

    W poniedziałek rano wpłaciłam na poczcie sporą sumę na moje konto w Inteligo.
    Do teraz, tj do srody godz,13.30 pieniądze nie pojawiły się na moim koncie.
    Zanim ruszę na pocztę z pretensjami chciałam sie was poradzić w następjącej
    sprawie: czy poczta ma jakis ustawowy termin na przekazanie wpłacanych
    pieniędzy na konto adtresata. Gdzie mogłabym, najlepiej w necie znaleźć jakieś
    informacje na ten temat? Sprawa tylko pozornie jest błaha, bo jeśli poczta
    obraca po kilka dni pieniędzmi ze wszystkich wpłat to w grę wchodzą
    gigantyczne sumy nienaleznych zysków. Co wy o tym myślicie?

  • 2. Data: 2002-01-09 14:33:45
    Temat: Re: Przekaz pocztowy
    Od: "Barman" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > obraca po kilka dni pieniędzmi ze wszystkich wpłat to w grę wchodzą
    > gigantyczne sumy nienaleznych zysków. Co wy o tym myślicie?

    Też wpłacałem na moje konto w Inteligo na poczcie, ale pieniądze szły przez
    tydzień. Dałem sobie spokój i wpłacam po prostu w innym banku. Szybko i
    przyjemnie. Tobie też to radzę zrobić i dać sobie spokój z Pocztą Polską.
    Unikniesz rozczarowań. Natomaist co do terminu przelewu pieniędy, to
    niestety nie wiem, czy jest cos takiego, ale wydaje mi się, że żadnego
    granicznego terminu nie ma.

    Barman mailto:b...@p...onet.pl

  • 3. Data: 2002-01-09 17:16:43
    Od: "Ludwika" <r...@b...pl>

    g...@p...onet.pl napisał(a) w wiadomości:
    <1...@n...onet.pl>...
> [...]
    >sprawie: czy poczta ma jakis ustawowy termin na przekazanie wpłacanych

    2 tygodnie