    From: Reseller <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Przejazd z dzieckiem przez Niemcy
    Date: Wed, 08 Jul 2009 13:56:27 +0200

    Witam,
    zbliża się urlop, trzeba mi pojechać nad polskie morze do Międzyzdrojów.
    Jako, że polskie drogi są takie a nie inne, wymyśliłem, że pojadę sobie
    przez Niemcy - nadłożę 120 km, ale autostrada, itp, będzie szybciej
    taniej i wogóle.
    Mój synek ma dopiero 2,5 roku i nie ma żadnych dokumentów - dowodu,
    paszportu, prawa jazdy :-P i innych, czy przy kontroli drogowej na
    terenie Niemiec mogę mieć jakieś problemy?
    Czy muszę na szybko wyrobić synowi paszport?

    --
    Reseller