  • 1. Data: 2010-01-12 23:02:56
    Temat: Przedawnienie - dług wobec spółdzielni mieszkaniowe - kredyt na uzupełnienie wkładu
    Od: "Zet" <1...@w...address>

    W roku 1995 dostaliśmy mieszkanie w spółdzielni, brakowało
    około 2 tysięcy do pełnego wkładu, udzielono nam kredytu
    "niebankowego" , jak sie później okazało nasz blok nie miał
    żadnej umowy z bankiem - prezes ówczesny zbagatelizował sprawę
    i tak sobie zostało
    Po dziesięciu latach w 2005 zgodziłem się na spłatę owego zadłużenia
    w ratach, czego tez nie wykonałem. Dziś spółdzielnia żąda -
    nie wiedzieć czemu w takiej wysokości - 1600 zł spłaty kapitału
    i około 870 zł odsetek.

    Pytanie o ew. przedawnienie ?? kiedy upływa lub upłynęło

    --
    Zet

  • 2. Data: 2010-01-13 00:23:11
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-01-13 00:02, Zet pisze:

> [...]
    > i około 870 zł odsetek.
    >
    > Pytanie o ew. przedawnienie ?? kiedy upływa lub upłynęło

    Nie wiadomo jak wyglądała "zgoda". Zacytuj, bo mogła być Cię
    uwalić i to zdrowo ;)

    6008

  • 3. Data: 2010-01-13 02:35:16
    Od: Goomich <k...@i...eu>

    You have one message from: "Zet" <1...@w...address>

    > Pytanie o ew. przedawnienie ?? kiedy upływa lub upłynęło

    Upłynęłoby w w 2005, ale uznanie długu przerywa bieg.

    --
    Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
    k...@i...eu UIN: 6750153