  • 1. Data: 2010-01-12 15:16:29
    Temat: Prawo do plagiatu :)
    Od: "olo" <o...@o...pl>

    Otrzymałem ofertę zakupu skryptu do podobno samoaktualizującego się
    zawartością innych portali serwera www. Jeden z przykładów :
    http://film.galeriaportali.pl/
    AFAIR to dopuszczalna jest redystrybucja treści upublicznionych pod
    warunkiem podania źródła, więc taki portal jednak narusza prawa autorskie
    portali źródłowych. Czy zaszła jakaś liberalizacja przepisów ?

    pzdr
    olo

  • 2. Data: 2010-01-12 15:59:53
    Temat: Re: Prawo do plagiatu :)
    Od: "olo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "olo" <o...@o...pl>

    Przepraszam za "replay'a" ale to związane ze zmianą dostawcy ISP.
    Proponuję ew. dyskusję w wątku poniżej.

    pzdr
    olo

  • 3. Data: 2010-01-12 16:30:40
    Temat: OT [było: Re: Prawo do plagiatu :)]
    Od: pwz <d...@d...pl>

    W dniu 2010-01-12 16:59, olo pisze:
    > Użytkownik "olo" <o...@o...pl>
    >
    > Przepraszam za "replay'a" ale to związane ze zmianą dostawcy ISP.
    > Proponuję ew. dyskusję w wątku poniżej.

    Następnym razem po prostu zrób 'Cancel'.
    pwz