  • 1. Data: 2004-01-31 09:30:58
    Temat: nieodplatne uzyczenie -umowa a US
    Od: mamciasz <m...@o...pl>

    Prosze o rade i informacje w nastepujacej sprawie:
    KOlega ma dzialalnosc gospodarcza,obejmujaca miedzy innymu zakladanie
    sieci komputerowych. Chcialby serwer umiescic w moim mieszkaniu i spisac
    ze mna umowe o nieodplatne uzyczenie czesci pomieszczenia, konkretnie
    miejsca na pawlaczu. Czy spisanie takiej umowy wogole jest mozliwe? Czy
    ja lub on mozemy miec klopoty ze strony urzedu skarbowego?
    MariaGs

  • 2. Data: 2004-01-31 15:17:19
    Temat: Re: nieodplatne uzyczenie -umowa a US
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    In article <bvfseg$71m$1@korweta.task.gda.pl>, mamciasz wrote:
> [...]
    > ze mna umowe o nieodplatne uzyczenie czesci pomieszczenia, konkretnie
    > miejsca na pawlaczu. Czy spisanie takiej umowy wogole jest mozliwe?

    Pewnie.

    > Czy ja lub on mozemy miec klopoty ze strony urzedu skarbowego?

    Jeśli odprowadzisz podatek od wartości czynszowej użyczonego miejsca, to
    nie. ;)

    Wynajmij mu ten pawlacz za 10 zł. Wątpię, żeby US się czepiał, że to nie
    10, a 16,30 albo 18,57 było warte, bo przecież nie wycenią skrawka pawlacza
    na 500 zł...

    Albo w ogóle bez umowy, po co Wam ona tak właściwie? Ostatecznie umową się
    nie trzeba chwalić USowi, tyle że gdyby ktoś chciał zrobić na złość, to
    będziesz chodzić i się tłumaczyć.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl