  • 1. Data: 2003-08-22 08:19:22
    Temat: Prowadzenie samochodu.
    Od: ":-\)" <v...@k...chip.pl>

    Witam.

    Czy mógłby Mi ktoś powiedzieć jakie są przewidziane kary dla osób
    niepełnoletnich, które bez prawa jazdy poruszają się po drogach (bądź dla
    ich opiekunów) ?

    ---
    Mateusz S.

  • 2. Data: 2003-08-22 10:01:38
    Temat: Re: Prowadzenie samochodu.
    Od: "onsok" <onsok1@wp_.pl>

    :-) wrote:
    > Witam.
    >
    > Czy mógłby Mi ktoś powiedzieć jakie są przewidziane kary dla osób
    > niepełnoletnich,

    Sa to wykroczenia za ktore grozi grzywna w wysokosci do 5000 zl
    Jesli osoba nie ma ukonczonych 17 lat to podlega ustawie
    o postepowaniu w sprawach nieletnich. Stosuje sie wtedy wobec
    niej srodki wychowawcze

    >które bez prawa jazdy poruszają się po drogach (bądź
    > dla ich opiekunów) ?

    j.w. choc to tez zalezy od okolicznosc . Mozna to bowiem
    ,, podciagnac''' pod surowsze paragrafy :)
    --
    Pozdrawiam.
    onsok