  • 1. Data: 2006-03-23 11:35:19
    Temat: Protest - Prawo zamówień publicznych
    Od: "Aretkka" <a...@p...onet.pl>

    Witam !
    Słyszałam rzecz nastepujaca: składając protest dot.przetargu narażam się na
    konsekwencje finansowe, czy to prawda? Uzasadnienie było takie, że to
    wstrzymuje zawarcie umowy, rozpatrywanie protestu może potrwać parę miesięcy. Z
    góry serdecznie dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam Areta

  • 2. Data: 2006-03-23 16:28:50
    Temat: Re: Protest - Prawo zamówień publicznych
    Od: "Lesio5" <l...@w...pI>

    Użytkownik "Aretkka" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam !
    > Słyszałam rzecz nastepujaca: składając protest dot.przetargu narażam się
    > na
    > konsekwencje finansowe,

    W jakim sensie?

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    I thought I was someone else, someone good.

  • 3. Data: 2006-03-23 18:42:32
    Od: "Aretkka" <a...@p...onet.pl>

    > W jakim sensie?
    >
    > --
    > Leszek Grelak - Lesio5

    Mianowicie w dosłownym. Czyli składam protest, protest będzie rozpatrywany ( czy
    raczej może byc rozpatrywany) kilka miesięcy, nie dojdzie do zawarcia umowy,
    powstaną szkody( zawsze można je jakoś wyliczyć) w związku z brakiem realizacji
    umów, a w efekcie końcowym uznają,że mój protest był niezasadny, i co, będę
    musiała płacić odszkodowanie?. Raczkuje w pzp, ale tu czuję, że "ktoś" chciał
    mnie bezpodstawnie nastraszyć:-(. Choc to osoba, na pozór do rany przyłóż.
    Pozdrawiam Areta

  • 4. Data: 2006-03-23 20:09:57
    Od: "No Name" <a...@e...pl>

> [...]
    > chciał
    > mnie bezpodstawnie nastraszyć:-(. Choc to osoba, na pozór do rany przyłóż.

    zamawiający rozstrzyga protest w terminie 5 dni

    www.actuarius.pl

  • 5. Data: 2006-03-23 21:00:35
    Od: "Aretkka" <a...@p...onet.pl>

    > zamawiający rozstrzyga protest w terminie 5 dni
    >
    > www.actuarius.pl

    Dzięki:-))) Jeśli możesz, napisz, który artykuł to reguluje?
    Areta

  • 6. Data: 2006-03-23 23:49:33
    Od: "Lesio5" <l...@w...pI>

    Użytkownik "Aretkka" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > umów, a w efekcie końcowym uznają,że mój protest był niezasadny, i co,
    > będę
    > musiała płacić odszkodowanie?.

    A niby na jakiej podstawie? Korzystasz ze swojego prawa, określonego w
    ustawie o zamówieniach publicznych.

  • 7. Data: 2006-03-24 07:00:42
    Od: "Aretkka" <a...@p...onet.pl>

    > A niby na jakiej podstawie? Korzystasz ze swojego prawa, określonego w
    > ustawie o zamówieniach publicznych.
    >
    > --
    > Leszek Grelak - Lesio5

    No własnie. Ale jak wspomniałam, to zasłyszalam od "dobrej duszy", no takiej ze
    sporym autorytetem,( to nie jest prawnik ) a tu okazuje się, że chciała mnie
    puścić " w maliny":-(. Cóż, człowiek uczy się całe życie........... Dzieki:-)))
    Areta

  • 8. Data: 2006-03-24 07:53:31
    Od: AdamS <adam@ciach_ciach.webpark.pl>

    Aretkka wrote:

    > Dzięki:-))) Jeśli możesz, napisz, który artykuł to reguluje?
    > Areta

    art. 183

    Proponuję jednak zapoznać się szczegółowo z całą ustawą i
    rozporządzeniami do niej aby posiąść niezbędną wiedzę zwłaszcza jak
    uczestniczy się w przetargach publicznych.

    --
    Pozdrawiam AdamS

  • 9. Data: 2006-03-24 14:04:07
    Od: "Aretkka" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > rozporządzeniami do niej aby posiąść niezbędną wiedzę zwłaszcza jak
    > uczestniczy się w przetargach publicznych.

    No tak. Mam na to całą sobotę i całą niedzielę. Mam też świadomość, żeby
    posiąść wiedzę w stopniu dostatecznym, to potrzeba kilku miesięcy:-(
    Proszę podpowiedz mi jeszcze, czy to jest istotne. W Specyfikacji Istotnych
    Warunków Zamówienia ujeto (cytuję z pamięci)iż oferta i wszystkie załączniki
    mają być spięte ( zszyte) trwale, tymczasem, gdy "komisja" otwierała kopertę z
    ofertą jednego z wykonawców, z niej dosławnie wysypały się dokumenty. Ten
    wykonawca wygrał przetarg, że względu na niższą cenę. Czy ten fakt kwalifikuje
    do oprotestowania?

    > Pozdrawiam AdamS

    Pozdrawiam Areta

  • 10. Data: 2006-03-24 14:57:58
    Od: "No Name" <a...@e...pl>

> [...]
    > ofertą jednego z wykonawców, z niej dosławnie wysypały się dokumenty. Ten
    > wykonawca wygrał przetarg, że względu na niższą cenę. Czy ten fakt

    nie
    to nie ma znaczenia.
    Liczy się treść oferty a nie jej forma