    From: "alex" <t...@y...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Proszę o porade
    Date: Wed, 1 Oct 2003 09:01:19 +0100

    Mam problem. Na mojej działce budowlanej bezprawnie stoi budka z
    hamburgerami (własciciel nie ma zadnej umowy ze mna). Dotychczas pozwalalem
    mu ja tam prowadzic (ale bez zadnej umowy ze mna- taki sasiedzki gest) ale
    niestety chce wybudowac ogrodzenie i poprosilem go miesiac temu o usuniecie
    tej budki ale on powiedzial ze obowiazuja mnie terminy wypowiedzenia i on
    nie jest w stanie 1 miesiaca sie przeniesc. Ja nie chce byc wobec niego
    bezczelny ale jakie mam w tym wypadku prawa do kogo sie zgłosic. Dzialke
    kupowalem kilka lat temu, wtedy ta budka tam juz byla (ale na mapie nie byla
    ujeta) a ja dowiedzialem sie ze jest ona na moim terenie jak geodeci
    wymierzyli mi teren. Dzieki za ewentualne sugestie