    From: "kuru" <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Prosze o pomoc - problem z bieglym
    Date: 25 Jul 2005 12:00:13 -0700

    Witam, mam mały problem. W chwili obecnej toczy się przeciwko mnie
    postępowanie w sprawie dotyczącej podrobienia podpisu. Dowodem w
    sprawie sa 2 kwity KW. Na obu z nich podpisywała się moja była zona
    (kwity mialy byc dowodem, ze placilem alimenty). W momencie
    podpisywania przez nia kwitu zauwazylem, ze cos kombinuje z podpisem
    i stwierdzilem ze takiego podpisu nie przyjme, wypelnilem drugi kwit KW
    i ona ten juz dobrze podpisala a ten pierwszy zabrala (zeby nie bylo ze
    zaplacilem dwa razy). Nastepnie zaniosla je na policje
    chcac wyludzic ode mnie kolejne pieniadze. Biegly stwierdzil, ze jeden
    z tych podpisow podrobilem ja natomiast drugi jest "kombinowany".
    Odbyla sie juz pierwsza sprawa gdzie sedzia na wstepie oznajmil mi ze
    uznaje mnie winnym i wymierzyl kare (a gdzie domniemanie niewinnosci??)
    nie przesluchujac ani mnie ani bieglego ani swiadka (mojej bylej zony).
    Wnioskowalem o przeprowadzenie kolejnych badan przez innego bieglego,
    ale sad stwierdzil ze biegly to ekspert i nie ma powodow mu nie ufac (
    ??? ). Chcialbym sie dowiedziec w jaki sposob moge podwazyc opinie
    bieglego?? czy jego opinia to dowod czy poszlaka?? Wiem ze
    wiarygodnosc mojej bylej zony jako swiadka moglbym latwo podwazyc ale
    ona nie pojawila sie ani sie nie pojawi na rozprawie bo wie ze sie
    pogubi w zeznaniach
    i wie ze grozi jej za to sprawa o skladanie falszywych zeznan. Co moge
    zrobic zeby sie wybronic??? pozdrawiam bartek