  • 81. Data: 2006-11-28 22:39:39
    Temat: Re: Proszę o pomoc prawną dla samotnej matki
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    >>inaczej nasz gatunek by wymarl
    >
    > I puhw z nim.
    >
    > --
    > JoP

    I tak wyglada Twoj poziom intelektualny... I Ty decydujesz o czymkolwiek w
    biurze tlumaczen.... Pozal sie Boze...

    Plonkzdrawiam,

    Andrzej

  • 82. Data: 2006-12-01 22:31:56
    Od: "truskawa" <p...@v...pl>

    Andrzej Wróblewski napisał(a):
    > Serdecznie przepraszam. Fakt pomylilam wypowiedz z osoba. Zwlaszcza za
    > kompleks...:-)
    >

    > Tiger = Andrzej Wróblewski. Tylko ciągle nie chce mi się zmienić w domu
    > adresu. Tak więc:
    >
    > 1) beton pozostaw proszę dla swoich najbliższych - nie życzę sobie tego typu
    > podwórkowych określeń pod moim adresem;
    > 2) reszta określeń rodem z piaskownicy również niczego nie wnosi, a do
    > kompleksów się nie poczuwam, co więcej - chętnie czytam ich implikację na
    > forum publicznym, bowiem świadczy to o autorze, a nie adresacie ;-)
> [...]

    Idzie Pan Jezus przez pustynie i spotkal czlowieka. Ten siedzi na
    kamieniu i placze. Pyta - dlaczego placzesz. Czlowiek odpowiada -
    jestem slepy, nic nie widze, cierpie, ze nie moge ogladac piekna tego
    swiata. Pan Jezus sprawil cud, czlowiek zaczal widziec. Podziekowal
    Jezusowi. Jezus poszedl dalej. Idzie przez pustynie i znowu spotyka
    czlowieka,. Ten siedzi na kamieniu i placze. Jezus pyta - dlaczego
    placzesz czlowieku? Czlowiek odpowiada - stracilem noge i nie moge
    teraz pracowac. Ciezko mi utrzymac rodzine. Jezus sprawil cud i
    czlowiek odzyskal noge. Podziekowal Jzusowi. Jezus poszedl dalej. Idzie
    przez pustynie i znowu spotkal czlowieka. Czlowiek siedzi na kamieniu i
    pacze. Jezus pyta - dlaczego placzesz czlowieku? Nazywam sie Andrzej
    Wroblewski. Pan Jezus usiadl obok i tez zaplakal.

    Slowotok (a w Twoim mniemaniu zapewne elokwencja) nie jest wartoscia
    merytoryczna sama w sobie. Merytorycznie to ja rozmawiam jezeli druga
    stona potrafi dyskusje oprzec o argumenty i wie o czym mowi.
    I tym milym akcentem ide ku swoim betonowym najblizszym, aby na wlasnym
    podworku pobawic sie w piateczek w naszej piaskownicy, bo zapewne
    dialog ze mna i tak by Cie nie zadowolil.
    Ciao!
    Truskawa

  • 83. Data: 2006-12-03 15:24:56
    Od: "Andrzej Wróblewski" <a...@b...pl>

    *cut*

    Negacja sportowa i wycieczki ad personam... Dziekuje, teraz mam pelen obraz
    Twej skromnej osoby. Aha... w kwestii "slowotoku" - polecam Ci Leca.
    "Niewypał myśli zależy również od głowy, w którą trafia".

    Pozdrawiam, EOT.

    Andrzej