  • 11. Data: 2003-07-20 14:26:47
    Temat: Re: Prosze o pomoc - KK
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

    > gdzie nie ma nic na temat "skazania prawomocnym wyrokiem" (ktora to jest
    > dopiero w ust. 3)

    pomyliles punkty z ustepami. to, co zacytowales sa punkty ustepu 1 - wedle
    tej ustawy.
    pozdr
    ssj5

  • 12. Data: 2003-07-20 14:32:37
    Od: andrzej <a...@w...pl>

    W artykule <bfe8sc$8b4$1@atlantis.news.tpi.pl> ssj5 napisał(a):

    > pomyliles punkty z ustepami. to, co zacytowales sa punkty ustepu 1 - wedle
    > tej ustawy.

    moze..., ale czy w takim razie mozesz mi zacytowac ustep 2 art. 96
    pozdrawiam Andrzej

  • 13. Data: 2003-07-20 14:38:21
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

    > moze..., ale czy w takim razie mozesz mi zacytowac ustep 2 art. 96

    ustawe dzielimy:
    artykul - ustęp - punkt - litera

    zobacz np art 97, gdzie mowa w nim o art. 104 ust. 1 pkt 4 lit. e. wedle
    Twojej konstrukcji nie znalazlbys.

    jesli chodzi o artykul 96, to ma on 6 ustepow; w pierwszym ustepie 6
    punktow, w drugim ustepie 7 punktow, 3-4 i 6 ustepie bez punktow, a w 5
    ustepie dwa punkty.

    pozdr
    ssj5
    ps. acha chciales ustep 2 art 96/obejmuje 7 punktow/:

    Aby uzyskać licencję członka personelu lotniczego, osoba ubiegająca się o
    nią musi spełniać następujące wymagania dla poszczególnych specjalności w
    zakresie wieku i wykształcenia:
    1.. pilot szybowcowy - ukończone 16 lat oraz wykształcenie co najmniej
    gimnazjalne albo równorzędne, a jeżeli z licencji wynika uprawnienie do
    wykonywania zawodowego czynności pilota - ukończone 18 lat oraz co najmniej
    średnie wykształcenie,
    2.. pilot turystyczny, bez względu na kategorię statku powietrznego,
    którego dotyczy licencja - ukończone 17 lat oraz wykształcenie co najmniej
    gimnazjalne albo równorzędne,
    3.. pilot zawodowy, bez względu na kategorię statku powietrznego, którego
    dotyczy licencja - ukończone 18 lat oraz co najmniej średnie wykształcenie,
    4.. pilot liniowy, bez względu na kategorię statku powietrznego, którego
    dotyczy licencja - ukończone 21 lat oraz co najmniej średnie wykształcenie,
    5.. pilot balonu wolnego - ukończone 17 lat oraz wykształcenie co najmniej
    gimnazjalne albo równorzędne, a jeżeli z jego licencji wynika uprawnienie do
    wykonywania zawodowego czynności pilota - ukończone 18 lat oraz co najmniej
    średnie wykształcenie,
    6.. mechanik poświadczenia obsługi statku powietrznego - ukończone 18 albo
    21 lat, w zależności od dodatkowych uprawnień, o których mowa w art. 94 ust.
    7, oraz co najmniej średnie wykształcenie,
    7.. pozostałe specjalności członków personelu lotniczego - ukończone 18
    lat oraz co najmniej średnie wykształcenie, z wyjątkiem osób, o których mowa
    w art. 94 ust. 9, dla których wymagania mogą być obniżone do ukończenia 16
    lat i wykształcenia podstawowego

  • 14. Data: 2003-07-20 14:45:49
    Od: andrzej <a...@w...pl>

    W artykule <bfe9i3$atq$1@atlantis.news.tpi.pl> ssj5 napisał(a):
    > ps. acha chciales ustep 2 art 96/obejmuje 7 punktow/:

    a fakt. Sorki.
    pozdrawiam Andrzej

  • 15. Data: 2003-07-20 23:28:33
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Zasugerowałem się postem Piotra, a on nie wymienia paragrafu 2 w art. 96.
    Stąd pomyłka.