  • 21. Data: 2004-01-14 07:19:40
    Temat: Re: Prosze o pomoc
    Od: "bzyku" <b...@p...fm>

    > Formalnie rzecz biorąc propozycja klientki wyczerpuje znamiona groźby
    > karalnej i jest zwykłym szantażem. Musisz rozważyć, co Ci się bardziej
    > opłaca. Czy ujawnić fakt i okazać umowę z jej oryginalnym podpisem, w
    > wyniku czego poniesiesz odpowiedzialność dyscyplinarną za niewysłanie
    > umowy i karną za sfałszowanie jej podpisu na tej nowej umowie, czy jej
    > zapłacić.
    >
    > Dobrym pomysłem było by jej nagranie i szantaż w przeciwną stronę,
    > wykazując jej, że co prawda Ty poniesiesz odpowiedzialność za sfałszowanie
> [...]

    A wiec bylem wczoraj na rozmowie z klientka i nagralem nasza cala rozmowe na
    cyfrowy nosnik.Jakosc jest zblizona do plyty cd i slychac wyraznie jak mowi
    ,ze ona telewizora nie odda i jak jej nie zaplace 1200 zl to odda sprawe na
    policje.
    Nie chcialbym nikogo szantazowac,bo nie o to chodzi..Powiedzialem jej tylko
    ,ze nasza cala rozmowa zostala nagrana i dziekuje jej za to.A rozmawialem
    jeszcze z policjantem z dochodzeniowki i powiedzial mi ,ze
    najprawdopodobniej moja sprawa i tak moglaby byc umorzona ze wzgledu na
    niska szkodliwosc czynu.
    To tyle
    Pozdrawiam
    Tomek