  • 1. Data: 2002-07-11 12:10:05
    Temat: Proszę o pomoc
    Od: "Tomek" <x...@w...pl>

    Proszę o pomoc

    Kilka lat temu fundusz alimentacyjny ZUS wypłacił (niezasadnie) mojej byłej
    żonie alimenty, po pewnym czasie ZUS po moich interwencjach przestał
    wypłacać pieniądze. ZUS domaga się ode mnie całości kwot plus koszty
    obsługi. Nie będę dobrowolnie płacił kosztów skoro nie ja je spowodowałem.
    Co mogę zrobić? Po jakim czasie kwoty w Funduszu Alimentacyjnym ulegają
    przedawnieniu i nie są ścigane przez komornika?

    Tomek

  • 2. Data: 2002-07-11 21:18:14
    Temat: Re: Proszę o pomoc
    Od: "szarwal" <s...@p...gazeta.pl>

    cO DO ZONY TO ZUS POWINIEN OD NIEJ ZCIĄGNĄĆ pieniądze gdyż bezpodstawnie się
    wzbogaciła ( jeśli oczywiście nie było podstawy prawnej do wypłaty).
    Natomiast jeśli chodzi o koszty to powinno być podobnie czyli jw. Natoniast
    jeśli już dostałeś pismo od komornika to w ciągu bodajże 7 dni należy się do
    niego zgłosić z zażaleniem.
    Użytkownik Tomek <x...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:agjsvh$g1n$...@n...tpi.pl...