  • 31. Data: 2005-02-09 09:49:01
    Temat: Re: Prośba ojca (długie).
    Od: "Roman G." <r...@g...pl>

    Dnia 9 Feb 2005 09:20:24 GMT, Renata Gołębiowska napisał(a):

    > Widzę lekką sprzeczność w tym zdaniu

    Sprzeczność z czym?

    RG

  • 32. Data: 2005-02-09 11:08:38
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Johnson <j...@n...pl> napisali:

    > Ależ co one tak STRASZNEGO zrobiły? Nic.

    Chcesz sie umowic na darmowa przejazdzke w bagazniku?

    . KRZYZAK jacek.krzyzanowski maupa pkpik.pl .
    . Skierniewice .
    ............................................... ICQ 141058219 .

  • 33. Data: 2005-02-09 11:35:36
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jacek Krzyzanowski napisał(a):

    > Chcesz sie umowic na darmowa przejazdzke w bagazniku?

    Naprawdę nie widzicie różnicy między ukaraniem dziecka a pozbawieniem
    wolności?

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 34. Data: 2005-02-09 11:44:45
    Od: gazebo <g...@p...pl>

    Johnson wrote:

    > Naprawdę nie widzicie różnicy między ukaraniem dziecka a pozbawieniem
    > wolności?

    staram sie nie wpadac w skrajnosci, ale wytlumacz prosze metode
    wychowawcza polegajaca na odosobbnieniu w miejscu zwyczajowo
    przeznaczonym do zalatwiania potrzeb fizjologicznych, jak dla mnie to
    ewidentne ponizenie dziecka i nie powinno miec absolutnie miejsca - nie
    byla to zdarzenie jednostkowe, jestem za rozwiazywaniem tego rodzaju
    konflitkow z pominieciem procedur prawnych ale czasem sie po prostu nie
    da inaczej

    --
    Come In Number 51, Your Time Is Up

  • 35. Data: 2005-02-09 11:51:17
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    > Naprawdę nie widzicie różnicy między ukaraniem dziecka a pozbawieniem
    > wolności?

    A jeśli Jacek po prostu ukarze Cię, przez przejażdżkę w bagażniku ?
    Będziesz mu głośno hałasował pod drzwiami (np.) a on zapakuje Cię do
    bagażnika i będzie woził Cię przez 5 h
    Oczywiście nie będzie to pozbawienie wolności tylko ukaranie.

    Monika

  • 36. Data: 2005-02-09 13:54:12
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Johnson <j...@n...pl> napisali:

    > Naprawdę nie widzicie różnicy między ukaraniem dziecka a pozbawieniem
    > wolności?

    Ja Cie nie pozbawie wolnosci, tylko zamkne w bagazniku na kilka godzin.

    Dziecko to nie rzecz i nie jest niczyja wlasnoscia. Ma swoja dume,
    poczucie godnosci. Jest tez duzo slabsze psychicznie od doroslego
    czlowieka

  • 37. Data: 2005-02-09 14:12:48
    Od: "Zbychu" <z...@p...pl>

    Marta Wieszczycka <m...@N...pl> napisał(a):
    > Tak w ogóle to trafiłeś na dobry moment - jest szansa, że będzie Ci
    > łatwiej - szczególnie jeśli byłbyś z Warszawy, ale nie tylko.

    Niestety nie jestem z Wawy.

    > W Warszawie właśnie wyszła sprawa dręczenia dzieci w przedszkolu nr 141 na
    > Wiktorskiej.
    > Możesz sobie o tym poczytać na stronie:
    > http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=575&w=20050
    875&v=2&s=0

    Dziękuję za linka.

    i.pl

    Ten niestety nie działa.

    > Zaangażowali w sprawę również prasę.

    Myślę, że też tak zrobię.
    --
    ______________________________
    Pozdrawiam, Zbyszek.

  • 38. Data: 2005-02-09 14:54:25
    Od: "Zbychu" <z...@p...pl>

    Johnson <j...@n...pl> napisał(a):
    > Wiem. Z bezstresowego wychowania.

    Jak tak czytam Twoje posty to myślę sobie, że jeszcze nie masz dziecka i daj
    Boże coby tak zostało. Niewiele się na tym znasz, a jeszcze mniej
    rozumiesz. Poczytaj sobie Konwencję Praw Dziecka, poczytaj o wychowaniu,
    porozmawiaj z mamą, a przede wszystkim dojrzej (psychicznie).
    Jeżeli masz wątpliwości to nie chciałem Cię urazić.
    --

    ______________________________
    Pozdrawiam, Zbyszek.

  • 39. Data: 2005-02-09 15:34:35
    Od: Pajączek <c...@b...cy>

    *Johnson* w te oto słowa się odzywa:

    > Naprawdę nie widzicie różnicy między ukaraniem dziecka a pozbawieniem
    > wolności?

    A za co ta kara? Za to że dziecko płacze? To moim zdaniem te
    przedszkolanki się nadają do zbierania buraków a nie opiekowania się
    dziećmi.

  • 40. Data: 2005-02-09 15:47:47
    Od: Pajączek <c...@b...cy>

    *Roman G.* w te oto słowa się odzywa:

    > Sprzeczność z czym?
    >
    > RG
    "raczej na pewno". Sprzeczność z sobą kilku wyrazów.

    --
    *Pozdrawiam*