  • Data: 2002-05-01 18:08:24
    Temat: Prosba o porade - prawo konsumenta - dosyc pilne
    Od: "* hemax *" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szanowni Grupowicze,

    We wtorek (30.IV) o godz. 16.30 zakupilem spodnie marki Wrangler w sklepie
    firmowym. Dzisiaj, tj. sroda (1.V) probujac zalozyc je na siebie znalazlem
    wade materialu. Chcialbym zaniesc spodnie jutro (czwartek) z samego rana i
    oczywiscie otrzymac nowa pare, bez wad. Stad moje pytanie: czy sprzedajacy
    moze mi odmowic wymiany towaru i ustalic swoje min. 14 dni na opinie
    rzeczoznawcy?

    W sytuacji kiedy towar jest zwracany praktycznie nastepnego dnia, a wada
    towaru jest nie do usuniecia wydaje mi sie, ze powinien wymienic towar na
    miejscu. Ale chcialbym sie upewnic.

    Z gory dziekuje za wszelkie odpowiedzi na moj post.
    Pozdrawiam,