  • 1. Data: 2002-08-26 10:34:10
    Temat: Prośba o pomoc
    Od: "Futuro news" <L...@n...com>

    jakie są koszty, terminy ustanowienia księgi wieczystej w Warszawie,
    formularze wniosku, dokumenty niezbędne do ustanowienia KW przez
    właśćiciela mieszkania spółdzielczego (własnościowego).
    Interesuje mnie wszystko co jest związane z księgą wieczystą ze
    względu na chęć kupna mieszkania spółdzielczego bez założonej KW

  • 2. Data: 2002-08-26 11:12:53
    Temat: Re: Prośba o pomoc
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Futuro news" <L...@n...com> napisał w wiadomości

    Najpierw anuluj te smieci, co wyslales.
    A nastepnym razem na pl.test

    GreG

  • 3. Data: 2002-08-27 17:19:29
    Od: "Jacek" <j...@w...pl>

    > Najpierw anuluj te smieci, co wyslales.
    > A nastepnym razem na pl.test

    Jakie śmieci??? Najpierw sprawdź swój konfig...

  • 4. Data: 2002-08-28 07:38:51
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Jakie śmieci??? Najpierw sprawdź swój konfig..

    "Konfig mam w porzadku". Czytaj dokladnie grupe.
    Poszukaj sobie postow o tytulach "q" i "j".
    Jesli juz ktos na tak powaznej grupie robi sobie testy,
    wypadaloby takie posty anulowac.

    GreG