  • 1. Data: 2002-08-26 10:33:06
    Temat: Długi a wspólne mieszkanie
    Od: "Tytus" <m...@w...pl>

    Witam!
    Mieszkam z rodzicami. Ja jestem właścicielem mieszkania, rodzice są w nim
    zameldowani. Moja mama ma działalność gospodarczą, którą chce zlikwidować.
    Ja zamierzam takową działalność rozpocząć.
    Firma mojej mamy ma długi w firmie X, która właśnie plajtuje (również ma
    długi i to spore).
    Czy wobec powyższego firma X (komornik czy też bank, który przejmie długi
    firmy X) może przyjść do _mojego_ domu i zarządać pieniędzy lub zająć jakieś
    dobre materialne albo jakoś obciążyć moją firmę?
    Tytus

    "Bóg musi lubić idiotów - tylu ich stworzył."