  • 1. Data: 2002-08-26 09:08:52
    Temat: Re: sp. z o.o. i zmiena umowy spółki + dokapitalizowanie
    Od: Marcin <stern@im_Himmel.de>

    Marcin wrote:

    > W związku z tym ma pytanie:
    > czy wraz ze zmianą umowy spółki musimy podnieść jej kapitał zakładowy do
    > poziomu jaki jest teraz wymagany czyli do 50 000 (chyba)?

    nie,
    macie jeszcze na to czas

    --
    OE, IE RULEZ!!!
    Niech żyje i trwa

  • 2. Data: 2002-08-26 09:09:01
    Od: "Marcin" <a...@t...pl>

    Mam taki problem. Otoż kupiliśmy spółkę z o.o. z kapitałem zakładowym 4 000
    pln. W związku ze zmianą właścicieli chcilibyśmy zmienić umowę spółki
    (nazwiska udziałowców, siedziba spółki, itp.). W związku z tym ma pytanie:
    czy wraz ze zmianą umowy spółki musimy podnieść jej kapitał zakładowy do
    poziomu jaki jest teraz wymagany czyli do 50 000 (chyba)?

    Z góry dzieki ,
    Marcin