  • 1. Data: 2002-09-01 20:28:23
    Temat: Promocje w kafejce inetowej
    Od: "spa-wn" <s...@w...pl>

    Prowadze kafejke internetowa. Konkurencja wprowadzila promocje: "Dziewczyny
    placa 50%". Czy takie cos jest zgodne z prawem? Czy to nie jest
    dyskryminacja ze wzgledu na plec? A jesli ja wprowadze: "Biali 50% taniej" ?

    pozdrawiam
    spa-wn

  • 2. Data: 2002-09-01 22:18:55
    Temat: Re: Promocje w kafejce inetowej
    Od: "Olek" <k...@i...pl>

    jaka dyskryminacja, na dyskoteki ?

    dzieczyny gratis panowie 10zl ... tez dyskryminacja ? :)

  • 3. Data: 2002-09-01 23:24:26
    Od: Klasyk <k...@f...onet.pl>

    On Sun, 1 Sep 2002 22:28:23 +0200, "spa-wn" <s...@w...pl> wrote:

    >Prowadze kafejke internetowa. Konkurencja wprowadzila promocje: "Dziewczyny
    >placa 50%". Czy takie cos jest zgodne z prawem? Czy to nie jest
    >dyskryminacja ze wzgledu na plec? A jesli ja wprowadze: "Biali 50% taniej" ?

    Poczekaj az uchwala ustawe o rownym statusie,
    juz niedlugo, jak wejdzie w zycie to bedzie podstawa
    do skrazenia.