  • Data: 2002-01-18 14:25:25
    Temat: Program nie daje się zainstalowa
    Od: "Zygmunt Kałuża" <e...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jakie przysługują mi uprawnienia w związku z zakupem licencjonowanego
    programu, który w żaden sposób nie daje się zainstalować. Na opakowaniu jest
    napisane, iż do pracy programu potrzebny jest system operacyjny Windows ME -
    niestety w tym systemie nie daje się zainstalować programu.
    Na innym komputerze z systemem operacyjnym Windows 98 wszystko jest OK.

    Do kogo mogę mieć pretensję - do wytwórcy czy do sprzedawcy ? Z licencji nie
    wynika to dokładnie, zresztą program nie tyle nie działa, ile w ogóle nie
    daje się zainstalować.

    Na pytanie do pomocy technicznej producent w ogóle od tygodnia nie
    odpowiada. Czy mogę mieć pretensję do sprzedawcy włącznie ze zwrotem
    programu ?

    Celowo nie podaję nazwy nowego programu, bo problem jest ogólniejszy - o
    prawa nabywcy w takim przypadku.

    Zygmunt