  • 1. Data: 2003-05-05 12:03:13
    Temat: Program do prowadzenia firmy...
    Od: "breakpoint" <b...@N...gazeta.pl>

    Witam

    Jestem studentem informatyki i chciałbym napisać oprogramowanie wspomagające
    prowadzenie firmy (od wystawiania faktur aż po księgowość). W związku z tym
    szukam informacji, pomocy, dokumentów... Gdzie powinienem szukać ważnych
    informacji, jakie ustawy przeczytać, gdzie szukać ludzi chętnych do
    podpowiedzenia, testowania etc.

    Pozdrawiam
    ---==breakpoint===--

  • 2. Data: 2003-05-06 10:21:51
    Temat: Re: Program do prowadzenia firmy...
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    In article <b95ju0$14h$1@inews.gazeta.pl>, breakpoint wrote:

    > Jestem studentem informatyki i chcia?bym napisaae oprogramowanie wspomagaj?ce
    > prowadzenie firmy (od wystawiania faktur a? po ksi?gowo?ae). W zwi?zku z tym
    > szukam informacji, pomocy, dokumentów... Gdzie powinienem szukaae wa?nych
    > informacji, jakie ustawy przeczytaae, gdzie szukaae ludzi ch?tnych do
    > podpowiedzenia, testowania etc.

    Polecam zainteresowac sie projektem XdeFactor-ng
    http://defactor-ng.gnu.pl/ i wziasc udzial w jego rozwoju, napisac
    jakis istotny modul, itp.

    Alboprzynajmniej mozesz sie popytac na ich liscie dyskusyjnej.

    Jest to wlasnie takie oprogramowanie o jakim mowisz, tworzone na
    licencji GNU/GPL, co oznacza ni mniej ni wiecej, ze kazdy moze uzyc
    kodu zrodlowego tego oprogramowania do tworzenia wlasnych programow,
    uzywac bez zadnych ograniczen, a jedynym warunkiemjest to aby dziela
    powstale z uzyciem kodu z tego programu tez zostaly udostepnione na
    licencji GNU/GPL.

    Kolejnym projektem, tez na licencji GNU/GPL jest Lefthand
    http://www.lefthand.com.pl/projekty/index.html

    --
    Miernik ________________________ jabber:m...@j...gda.pl
    __ ICQ: 4004001 ___/__ tel: +48608233394 __/ mailto:m...@c...pl