  • Data: 2012-01-18 07:30:57
    Temat: Produkt 'powystawowy' a niezgodność z umową
    Od: AdamK <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Zakupiłem w sklepie internetowy produkt (konkretnie monitor) który był
    opisany jako 'powystawowy' (i nic więcej nt. jego stanu).

    Po zapoznaniu się z paczką która do mnie przyszła okazało się że:
    - opakowanie nie jest oryginalne
    - brak instrukcji obsługi
    - zawartość opakowania różni się od deklarowanej przez producenta
    (wiem bo mam drugi identyczny monitor kupiony dawno temu)
    - zasilacz jest uszkodzony (ułamany kabel - naprawa to koszt ok
    100PLN).

    Chcę wystąpić do sprzedawcy o obniżenie ceny (w związku z
    niezgodnością z umową). Czy muszę mu wysyłać całość z powrotem, czy
    wystarczy że prześlę mu reklamację?

    AdamK