  • 1. Data: 2005-02-25 13:36:39
    Temat: Proces znanego trenera koszykówki Andrieja U.
    Od: "turecky " <t...@W...gazeta.pl>

    http://sport.gazeta.pl/koszykowka/1,35365,2570811.ht
    ml.
    Pani sędzina wyłączyła jawność procesy i zakazała publikacji wizerunku twarzy
    oskarżonego.
    Pytanko z ciekawości - czy powyższy zakaz dotyczy również TVP
    przeprowadzającej relację na żywo z meczu koszykówki, w którym oskarżony
    będzie uczestniczyć ?
    Czy przy prezentacji drużyn możńa podać, że trenerem jednego z zespołów jest
    Andriej Urlep ?

    pozdrawiam turecky

  • 2. Data: 2005-02-25 14:12:10
    Temat: Re: Proces znanego trenera koszykówki Andrieja U.
    Od: "Tomasz Lam [ZULU]" <t...@w...info.pl>

    turecky napisał(a):
> [...]
    > będzie uczestniczyć ?
    > Czy przy prezentacji drużyn możńa podać, że trenerem jednego z zespołów jest

    Wydaje mi się że zakaz dotyczy tego, kiedy się będzie o Nim mówić że
    jest oskarżony itp. Bo sfera sportu i kiedy nie wspomina się o
    występkach/przestępstwach to insza inszość...

    --
    1.Trzymaj się treści głównego wątku. Gdy "musisz" go zmienić - zmień temat.
    2.Nie kasuj "wrotki",odpisuj _pod_ cytatami a nieistotne tnij (bez

  • 3. Data: 2005-02-25 14:17:20
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "turecky "

> [...]
    > będzie uczestniczyć ?
    > Czy przy prezentacji drużyn możńa podać, że trenerem jednego z zespołów

    a co ma jedno do drugiego?
    facet ma swoje imię i nazwisko i jest trenerem i koniec.
    tylko w kwestii wypowiedzi w kontekście procesu jege dane osobowe są
    utajnione.
    gdyby jakiś komentator sportowy przedstawiając drużynę i trenera z imienia i
    nazwiska
    wspomniał o toczącym się procesie i oskarżeniu to się narazi na konkflikt z
    prawem.

    a swoją drogą niektórzy dziennikarze lubują się w uchylaniu rąbka tajemnicy
    w takich przypadkach

    " samochodem pod wływem alkoholu kierował Przemysław W. syn byłego
    prezydenta"

    " oskarżonego o nadużycia w sprawie ubezpieczenia elektrowni Opole Macieja J
    odwiedzila
    w więzieniu żona - Aleksandra Jakubowska "

    " do sadu wpłynął akt oskarżenia przecikow Sobieslawowi Z prezesowi spółki
    Zasada Auto SA "

    macso

  • 4. Data: 2005-02-25 16:17:12
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    macso wrote:

> [...]
    > Macieja J odwiedzila w więzieniu żona - Aleksandra Jakubowska "
    >
    > " do sadu wpłynął akt oskarżenia przecikow Sobieslawowi Z prezesowi

    E tam, to pikuś.
    "Przesłuchiwany Aleksander K., prezydent RP, stwierdził..." to dopiero
    konspiracja jest ;-)

    --
    Pozdro
    Massai