  • 111. Data: 2010-04-11 22:55:22
    Temat: Re: "Procedury"...
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 12 Kwi, 00:47, "tg" <a...@b...cpl> wrote:

    > bo drugi samolot taki sam,

    drugi zdaje sie aktualnie jest w Samarze na przegladzie/remoncie...

    WS

  • 112. Data: 2010-04-11 23:00:19
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "WS" <L...@c...pl> wrote in message
    c.googlegroups.com...

    > drugi zdaje sie aktualnie jest w Samarze na przegladzie/remoncie...

    a, to ja przepraszam ;)

  • 113. Data: 2010-04-12 04:38:58
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Olgierd napisał(a):

    > Jeśli był rozkaz, to będzie odnotowany -- nagranie, protokół lotu.

    Jeśli był *rozkaz*... Bo moim zdaniem wystarczy aby generał powiedział
    do pilotów: "Panowie, jesteście elitą polskiego lotnictwa, jeśli
    ktokolwiek może wylądować w takich warunkach to wy". I wystarczy.

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

  • 114. Data: 2010-04-12 08:59:55
    Od: "ChrissP." <k...@-...poczta.onet.-tnij-.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > "onet" hpqr9l$c1n$...@n...onet.pl

    > Jeśli mi zarzucasz pisanie głupstw, podeprzyj się jakimiś
    > dowodami, bo takie puste zarzucanie jest właśnie głupotą.

    Regulamin Sił Zbrojnych RP?

    Krzysztof

  • 115. Data: 2010-04-12 14:03:48
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    On Apr 11, 1:14 pm, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    Czlowieku - pierdolisz jak mlody.

  • 116. Data: 2010-04-15 20:45:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    SzalonyKapelusznik pisze:

    > Tak? A co bylo jak byl wypadek samolotu wojskowego? Tez mowili ze
    > procedury zostana zaostrzone, ze nie beda latac razem. I co? Ile
    > wojskowych bylo na pokladzie?

    Zostały. Szef nie leciał razem z zastępcą - a o to w tej zmianie chodziło.

  • 117. Data: 2010-04-19 16:25:54
    Temat: ktLDhYjKGKEU
    Od: i...@l...com (hctszs)

    LcYwcx <a href="http://yvfggcmfknlz.com/">yvfggcmfknlz</a>,