    From: Tom <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Procedura odebrania prawa jazdy
    Date: Fri, 12 Sep 2008 17:02:40 +0200

    Chciałem spytać jaka jest procedura odebrania prawa jazdy.
    Mojego ojca złapali jak jechał po alkoholu na rowerze. 0,7 promila Nie
    wiem jak on z policjantami rozmawiał. Ale jego wersja jest taka, że
    dostał wyrok w sądzie 24 godzinnym. Dwa lata odebrania prawo jazdy i 300
    zł grzywny.
    Ale co dla mnie dziwne to prawo jazdy mu oddali. Podobno ma je gdzieś
    zanieść dopiero wtedy gdy przyjdzie do domu jakiś wyrok sądowy. Do tego
    czasu może jeździć.

    Dla mnie to jest dziwne, że mogą prawo jazdy oddać aby pijany dalej
    jeździł.
    Czy taka jest faktycznie procedura odebrania prawa jazdy czy też może
    mój ojciec źle zrozumiał?
    Już jest dwa tygodnie od zdarzenia a nic nie przychodzi.

    Być może powiedzieli mu, że dostaje dwa lata w zawieszeniu a jeżeli
    będzie przez ten czas prowadził samochód pod wpływem to dostanie 3
    miesiące więzienia. A nie jeżeli będzie w ogóle prowadził.