    From: "fiorel" <p...@s...elartnet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Problem z reklamacją - prośba o pomoc
    Date: Sun, 23 Oct 2005 03:04:09 +0200

    Zwracam się z gorącą prośbą o pomoc. Jakiś miesiąc temu zakupiłem w sklepie
    obuwniczym obuwie za kwotę 300 PLN. Po miesiącu niestety w fatalny i nie
    dający się naprawić sposób pękła podeszwa. Zaniosłem buty do reklamacji
    niestety nie przyjęto ich gdyż nie posiadam paragonu. Posiadam za to
    oryginalne opakowanie i wydruk z mojego konta bankowego gdyż płaciłem kartą
    płatniczą. Chciałem zapytać czy to wystarczy do tego by zmuszeni byli
    przyjąć buty do reklamacji??

    Pozdrawiam
    Piotr