eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblem z promocja w Miles&More › Problem z promocja w Miles&More
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Robcio" <r...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Problem z promocja w Miles&More
    Date: Tue, 10 May 2005 14:35:43 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 52
    Sender: p...@o...pl@213-238-96-78.adsl.inetia.pl
    Message-ID: <d5q9nk$9kg$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 213-238-96-78.adsl.inetia.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1115728436 9872 213.238.96.78 (10 May 2005 12:33:56 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 10 May 2005 12:33:56 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:296436
    [ ukryj nagłówki ]

    Jest taka promocja w ktorej za kazdego nowo zwerbowanego czlonka ktory
    zostal wczesniej polecony przez starego, a w przeciagu roku od rejestracji
    "zbieze na koncie 3000mil" zarowno nowy jak i stary czlonek dostaja po 2000
    dodatkowych mil.
    Mile mozna naliczyc za przeloty do rok wstecz.
    Znajomi w zeszlym roku odbyli 4 przeloty - lacznie za okolo 13000mil
    Podczas rozmowy z centrum informacji M/M owi znajomi zostali zacheceni do
    zapisania sie do programu, pani poinformowala ich ze jesli zostana
    wprowadzeni przez kogos kto juz jest czlonkiem dostana dodatkowe 2000il
    pomimo ze data przelotow jest wczesniejsza niz data rejestracji, mile
    zostana naliczone juz po rejestracji wiec warunki promocji zostana
    uwzglednione (sprawa o tyle wazna ze za 13000+2000z promocji ma sie juz
    darmowy przelot w europie). Polecilem znajomych zapisali sie wyslali
    zgloszenie z boarding pasami i kopia biletow by zaliczono im zalegle mile.
    Mile naliczono jednak bez promocji. Ponowny telefon do centrum oblsugi - po
    wyjasnieniu spray pani polecila wyslac reklamacje i zapewnila ze warunki
    zostaly spelnione, mile premiowe zostana naliczone.
    Wielkie wiec bylo nasze zdziwienie jak przyszla odpowiedz (po chyba 3 naszym
    ponagleniu po 3 tygodniach):

    "Szanowni Państwo,

    Ponownie informujemy, zgodnie z cytowanym przez Państwa warunkiem
    miles&more, że
    "Warunkiem jest zgromadzenie 3000 mil w ciągu jednego roku od momentu
    rejestracji nowego uczestnika".
    Oznacza to że mile bonusowe otrzymuje się jeśli 3.000 mil za przeloty
    zostanie zebrane w ciągu roku od zapisania się, natomiast mile zostały
    naliczone za przeloty wykonane rok przed zapisaniem się do programu. "

    Pomijajac to ze nei jest to ponowna informacja, a pierwsza nigdzie w
    warunkach ogolnych programu, w warunkach promocji NIE MA MOWY o tym ze
    przeloty musza zostac zrealizowane po rejestracji, malo tego jest
    informacja:

    "Warunkiem otrzymania mil w prezencie jest zgromadzenie przez nowego
    uczestnika pierwszych 3000 mil** na koncie milowym w ciągu jednego roku od
    momentu rejestracji. "

    Jasna sprawa ze mile zostaly zgromadzone po rejestracji, bo wczesniej
    gromadzic sie ich nie dalo.

    Kolejne maile sa przez servis M/M ignorowane.
    Czy M/M nie ponosi zadnej odpowiedzialnosci za komeptencje pracownikow i
    jasnosc oraz precyzje podawanych informacji ???
    Przypominam ze wczesniej to pracownicy servisu zapewniali ze w podanym wyzej
    przypadku promocja obowiazuje i jasno wynika to z podanych oficjalnie
    informacji...
    Ale ich promocja, ich warunki..
    Jak da sie to zalatwic ? i czy w ogole to mozliwe....


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1