  • 21. Data: 2005-04-06 22:02:39
    Temat: Re: Problem z obrączkami od jubilera
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Czarek Gorzeński napisał(a):

    > No chyba Paweł jasno napisał "Aha - wymiar się zgadzał, to było 22, nie
    > było tutaj żadnych nieprawidłowości.
    >
    > Teraz najlepsze - jak się wkurzyliśmy i zaczęliśmy mówić, że nie mają
    > wzorników rozmiarów ani gotowych obrączek w tym wzorze, a przez to nie
    > mogliśmy dobrać rozmiaru... pani wyciągnęła wzornik rozmiarów.... według
    > niego jak wół wychodził rozmiar 21 z niezłym jeszcze luzem...."
    >
    > Tak więc Twoje zdanie jest fałszywe, a żeby to stwierdzić, wystarczyło
    > przeczytać posting rozpoczynający dyskusję w ktorej się udzielasz.

    Prawdę mówiąc po tych cytatach nie widzę by moje zdanie było fałszywe.
    Nie rozumiem o co ci chodzi? Wyjaśnij mi to jaśniej, jak jubiler. To 22
    nie oznacza rozmiaru obrączki w milimetrach?

    Dla jasności ja zrozumiałem tak:
    pierwszy pomiar 22 wyszedł z mierzenia innej obrączki;
    drugi pomiar 21 wyszedł z pomiaru palca;

    Jak się mierzy za każdym razem co innego to nie można dziwić się , że
    wyniki sie różnią.

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 22. Data: 2005-04-07 01:18:50
    Od: Czarek Gorzeński <c...@p...org>

    Johnson napisał(a):
    > Prawdę mówiąc po tych cytatach nie widzę by moje zdanie było fałszywe.
    > Nie rozumiem o co ci chodzi? Wyjaśnij mi to jaśniej, jak jubiler. To 22
    > nie oznacza rozmiaru obrączki w milimetrach?

    Nie wiem, nie jestem jubilerem.

    > Dla jasności ja zrozumiałem tak:
    > pierwszy pomiar 22 wyszedł z mierzenia innej obrączki;
    > drugi pomiar 21 wyszedł z pomiaru palca;

    Rozumiem że pierwszy wynik wyszedł z przymierzani obrączek o innym
    wzorze, bo wzoru interesującego naszego bohatera nie było w odpowiednim
    rozmiarze. Kolejny pomiar wykazał, że to co wg innej obrączki było
    określone rozmiarem 22, w rzeczywistości było rozmiarem nie więcej niż
    21. Stąd też zrobiona na zamówienie obrączka o rzeczywistym rozmiarze 22
    była zbyt duża.

    Nie wiem czy jasno, ale pora już niezbyt sprzyja składaniu czytelnych
    zdań. ;)

    Pozdrawiam

    Czarek Gorzeński

  • 23. Data: 2005-04-08 19:52:47
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl>

    Pamietam z wlasnego doswiadczenia, ze pomiar rozmiaru nastepuje przy pomocy
    wzorcow... nie rozumiem zatem jak mozna nie widziec luznej obraczki. Jezeli
    jubiler uznal, ze to 22 to na wzorcu tyle blyo, jesli spada tzn, ze za duza
    i jubiler zmniejsza...ot problem. 10 minut pracy jubilera a ty kupujesz
    obracze na miare a nie na sztuke jak popadnie. Tak jak u krawca gang. Zadasz
    dostosowania do rozmiaru i po krzyku. Problemem jest ze zamowiles gdzies na
    straganie na ktorym napisano "Jubiler" a nie u jubilera-zlotnika. mi
    dopasowal obraczke w chwile i nic nie wzial kasy.
    Pozdrawiam Maver

  • 24. Data: 2005-04-10 18:47:16
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Maverick31 napisał(a):