  • Data: 2006-12-01 22:13:49
    Temat: Problem z klientem ...
    Od: "MK" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Od kilku dobrych lat zajmuje się regeneracją części do ciężarówek ...

    Zawsze odbywało się to tak że klient zostawiał część i następnego dnia po
    nią przyjeżdżał ...

    Jak to w życiu bywa musi być pierwszy ciężki przypadek ...

    Klient zostawił część i miał następnego dnia po nią przyjechać mineły już
    jakieś 2 tygodnie a jego nie ma ...

    Dzwoniłem do niego już 3 razy i cały czas się wykręca że zapomniał że będzie
    jutro itd ... ściemy ...

    Mam do niego tylko numer kontaktowy na komórkę i nic po za tym ... nie wiem
    czy telefon jest zarejestrowany itd..

    Nic nie podpisywał że zdał część ani ja że przyjąłem ...

    Jakie działania mogę podjąć, aby zmusić go do odbioru ??
    Są jakieś szanse prawne ??
    Można iśc na policję podac jego numer i nic po za tym ??chyba ciężko będzie
    :/

    Macie może jakieś pomysły ??