    From: "Krzysiek" <f...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Problem Z TP S.A.
    Date: Mon, 2 Feb 2004 14:15:45 +0100

    Witam.

    Mam taki problem, że po 2 miesiącach tpsa założyła mi wreszcie telefon (we
    wrześniu). natomiast do tej pory nie otrzymałem żadnego rachunku.
    Wielokrotnie interweniowałem osobiście, jak i przez Błękitną... i nic.
    Telefon nadal jest na poprzedniego użytkownika (który już rachunków nie
    otrzymuje od lipca). Nie mogę zamówić zadnej usługi (czuję się
    dyskryminowany). Otrzymałem właśnie pismo od Tpsa w którym pani przeprasza
    za nieprawidłowości itp i obiecuje że w lutym otrzymam rachunek (wystawiony
    od września). Mogę się odwołać i wtedy zostAną mi płatności rozłożone na
    raty.
    Czy mogę zarządać od Telekomunikacji jakiegoś odszkodowania (lub
    zmniejszenia kwoty tej faktury) za niemożność zamówienia jakiejkolwiek
    usługi (CLIP itp)?
    Moim zdaniem, nie jest to pewłnowartościowe konto abonenckie....

    Proszę o poradę jak z tym postąpić.

    --

    Pozdrawiam. Krzysiek