eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Praworządność" RP3 - stalinowskie metody pozbawienia spadku OSKARŻONEGO o zabójstwo? › "Praworządność" RP3 - stalinowskie metody pozbawienia spadku OSKARŻONEGO o zabójstwo?
    From: "A. Filip" <a...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: "Praworządność" RP3 - stalinowskie metody pozbawienia spadku OSKARŻONEGO
    o zabójstwo?
    Date: Fri, 11 Sep 2015 14:18:53 +0200

    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1329,title,Sad-Kamil-N-z
    abojca-rodzicow-w-Rakowiskach-niegodny-dziedziczenia
    -po-nich,wid,17838769,wiadomosc.html
    | Wyrok lubelskiego sądu cywilnego zapadł na pierwszej rozprawie. Kamil N.,
    | *który przebywa w areszcie, nie został na nią doprowadzony, sąd wydał wyrok
    | zaocznie, zgodnie z wnioskiem prokuratury.
    | - W takim przypadku przyjmuje się za prawdziwe twierdzenia powoda o
    | okolicznościach faktycznych przytoczonych w pozwie. Okoliczności te to fakt
    | popełnienia zabójstwa na spadkodawcach. Fakt ten w sposób oczywisty uzasadnia
    | uznanie pozwanego za niegodnego dziedziczenia po swoich rodzicach - powiedział
    | uzasadniając wyrok sędzia Tomasz Lebowa. [...]
> [...]

    Czyli skoro nie był na rozprawie *bo siedzi w areszcie* to można go
    pozbawić z miejsca spadku przed wyrokiem sądu w sprawie o zabójstwo?

    Ja jestem w 200% za tym że zabójca rodziców nie dziedziczył po rodzicach.
    Tylko że przeprowadzenie tego _w taki sposób_ jak to wynika z tak "dokładnego"
    opisu to dla mnie metody stalinowskie tyle że bez wyroku śmierci na końcu, kop
    prosto w jaja powagi wymiaru ponoć sprawiedliwości albo przez sam sąd albo
    przez tak to opisujący dziennikarzy.

    --
    A. Filip
    Bóg czuwa nad dziećmi, pijakami i nad Francją. (Przysłowie amerykańskie)