    From: "Yusek" <y...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Prawo własności [zawiłe]
    Date: Wed, 16 Nov 2005 19:37:55 +0100

    Historia taka:
    W założeniu miałem kupić stół snookerowy i wyporzyczyć go dla MOK w moim
    mieście. Sprawy się jednak lekko skomplikowały. Otóż zapłaciłem za stół
    snookerowy sprzedającemu (MOK w innym mieście) i umówiłem się z dyrektorem
    MOK w moim mieście, że stół ten postawie w budynku MOK. Zapłaciłem i mam
    dowód wpłaty. Sprzedający podpisał umowę z MOKiem w moim mieście o sprzedaż
    stołu, jednak jest w niej napisane, że teraz właścicielem stołu jest MOK w
    moim mieście. Jest tam także, że to ja zapłaciłem za ten stół. Nie ma jednak
    żadnej umowy, w której użyczałbym stołu MOKowi, ani tym bardziej nie ma
    żadnej umowy, w której stół ten występowałby jako darowizna. Teraz chcę
    przenieść stół w inne miejsce, ale... dyrektorka MOK nie chce mi go oddać,
    mówi jednak, że może mi go sprzedać, czyli zachowuje się tak, jakby stół ten
    był własnością MOK.

    Drodzy Przyjaciele!
    Mam nadzieję, że potraficie rozwiązać mój problem, chodzi mi o podstawy
    prawne, ponieważ chcę wysłać list do MOK z upomnieniem w moją własność.

    Dziękuję i pozdrawiam