  • Data: 2004-08-25 12:44:21
    Temat: Prawo wizowe??
    Od: "Adam" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Prosze o porade w nastepujacej sprawie.

    Mam znajomego Hindusa, ktory studiuje na Bialorusi medycyne i chcialby mnie
    odwiedzic (ok.10 dni). W zwiazku z tym powstaje pytanie do kogo powinien sie
    zglosic w sprawie wizy i jakie formalnosci musialby dopelnic aby moc
    przyjechac do Polski. Czy moze byc z tym problem? Czy wystarczy ze wysle mu
    zaproszenie, a moze powinienem zalawic dla niego zaproszenie ze mojej
    uczelni (np. potraktowac to jako wyjazd sluzbowy lub cos w tym stylu)? Jakie
    moze napotkac trudnosci i jaki bylby koszt zalatwienia tych wszystkich
    formalnosci?

    Prosze o pomoc, ewentualnie skierowanie mnie na odpowiedniejsza grupe ew.
    strone poswiecona tej tematyce.

    Adam