  • 1. Data: 2002-02-04 15:10:54
    Temat: Prawo w czasie i przestrzeni
    Od: Zenon Grodzki <z...@l...blaszak.dom>

    Witam.
    Znajomy, który nie ma dostępu do internetu, poprosił mnie o pomoc,
    piszę więc tutaj, w nadziei, że tu ktoś na pewno pomoże mu ruszyć
    z miejsca. Mianowicie jest pytanie egzaminacyjne jak w temacie.
    Będzie wdzięczny za wszelkie sugestie, z której strony to ugryźć.
    Jemu przychodzi na myśl IPN, kwestie przedawnienia i przestępstwa
    komputerowe (to ostatnie, nie wiem dlaczego).
    Z góry dzięki za wskazanie jakichś tropów.

    Zenon Grodzki