    From: "N30 (mietoofka)" <n...@2...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Prawo telekomunikacyjne.
    Date: Sun, 15 Dec 2002 10:18:51 +0100

    Witam.
    Interesowaly by mnie linki do aktualnych przepisow regulujacych sprawe
    komercjalnego udostepniania internetu. Chodzi mi glownie o sprawe
    koncesji oraz zezwolen. Podobno jest tak ze jak sie dziala na jakims
    ograniczonym terenie(chyba jedno osiedle) to nie potrzeba kocesji. Nie
    chce tworzyc stowarzyszenia, tylko miec legalna firme. Ew do kogo sie
    zglosic z takim problemem? Moze mozecie kogos polecic? mieszkam w Poznaniu.

    New software v. 0.2 with mietoofkas support.
    More exiting post by me ;-)
    www.n30.us