    From: "Lesio" <f...@h...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Prawo telekomunikacyjne
    Date: Fri, 9 May 2008 07:02:49 +0200

    Mam prośbę o pomoc do szanownych grypowiczów. Otóż czy takie praktyki sieci
    komórkowych (ERA) są zgodne z prawem.

    Na umowie mam napisane że umowa jest zawarta na czas określony i wygasa
    29-05-2008 r. Natomiast okres rozliczeniowy kończy mi się 05-06-2008r.

    Teraz chcę wypowiedzieć umowę (tzn. nie przedłużać umowy na kolejne 24
    mies.) ale na infolinii twierdzą że obowiązuje mnie 30 dniowy okres
    wypowiedzenia czyli odłączą mi telefon najwcześniej w kolejnym cyklu
    rozliczeniowym czyli 5 lipca !!!
    Pan na infolinii powiedział że nie obowiązuje mnie umowa tylko regulamin,
    którego nawet nie mam i nie podpisywałem żadnego regulaminu !!Czy to jest
    zgodne z prawem skoro na umowie mam wyraźnie napisane UMOWA NA CZAS
    OKREŚLONY DO 29-05-2008

    Co mam zrobić czy musze czekać do 5 lipca czy mogę wysłać im pisemko że
    rezygnuje z dniem 29-05 i mieć ich gdzieś ??

    Dodam, że 8 maja br chciałem podpisać aneks (przedłużenie umowy o 24
    miesiące) - nawet go zamówiłem kurierem razem z telefonem, jednak to co było
    na umowie nie pokrywało się z tym co uzgodniłem z panią (dodam, że w dziale
    utrzymania klienta) więc nie podpisałem aneksu i anulowałem kuriera. W tym
    czasie Era przerzuciła mnie na nowy plan taryfowy tłumacząc że cytuję
    "zamówienie kuriera jest równoznaczne z podpisaniem aneksu) i że przywrócą
    mi stary plan dopiero jak otrzymają zwrot od kuriera - paranoja jakaś !!
    (dodam że nowy plan jest mniej korzystny dla mnie bo chciałem taniej telefon
    a po drugie pani w BOK zapewniała mnie że nowy plan zostanie wprowadzony
    dopiero po podpisaniu przeze mnie umowy i dostarczenia jej przez kuriera do
    ERY)

    Więc się wkurwiłem i chcę rozwiązać ta umowę tylko że oni mnie chyba bardzo
    kochają bo chcę ze mną zostać o 1 miesiąc dłużej ale Ja już niekoniecznie
    :))

    Czy mam szanse na odstąpienie od umowy w dniu 29-05-2008 ????